Նիդերլանդների Մարքեթինգի Ինստիտուտը (NIMA) հանդիսանում է մարքեթինգի մասնագետների եվրոպական ասոցիացիա, որի անդամ են շուրջ 3000-ից ավելի մասնագետներ: 2016 թ-ին NIMA-ն տոնեց իր 50 ամյակը: Ասոցիացիայի կողմից անցկացվող քննությունները հավատարմագրված են European Qualifications Framework-ի կողմից, ինչի շնորհիվ NIMA/EMC դիպլոմները հավաստում են մարքեթինգի մասնագետի որակավորումը համաձայն Եվրոմիության միասնական ատեստացիոն համակարգի: Հայաստանում NIMA-ն գործում է 10 տարուց ավելի՝ այս ընթացքում հասցնելով պատրաստել ավելի քան 300 մասնագետներ: NIMA-ն հանդիսանում է Եվրոպայի Մարքեթինգի Կոնֆեդերացիայի EMC (European Marketing Confederation) անդամ, որի կազմում են 250.000-ից ավելի մասնագետներ:
Շրջանավարտները կկարողանան՝ Ինքնուրույն անցկացնել մինի մարքեթինգային հետազոտություններ, պլանավորել և կառավարել գովազդային արշավներ և այլ մարքեթինգային գործունեություններ, վերլուծել ընթացիք իրավիճակը և կիրառել ակտուալ մարքեթինգային ստրատեգիաներ, հաճախորդներ ներգրավմանը ուղված միջոցառումների կազմակերպում, սահմանել հիմնական մրցակիցներին և իր կազմակերպության առավելությունները, մշակել մարքեթինգային պլան, ապրանքների և/կամ ծառայությունների համար սահմանել շուկան, կանխատեսել հաճախորդների պահվածք:
NIMA Marketing-A ընտրում են՝ Մենեջերներ՝ մինչև 1 տարվա աշխատանքային փորձով, PR և գովազդի մենեջերներ, ԲՈՒՀ-երի շրջանավարտներ, փոքր բիզնեսի սեփականատերեր, ինչպես նաև սկսնակ ձեռնարկատերեր, սկսնակ մարքեթինգի մասնագետներ, վաճառքի մենեջերներ, կոնտենտ մենեջերներ և քոփիրայթերներ, բրենդ մենեջերների օգնականներ և ինտերնետ մարքեթոլոգներ:Թրեյնինգը իրականացվում է տարին 2 անգամ: Միասնական եվրոպական քննությունը նշանակվում է Նիդերլանդների Մարքեթինգի Ինստիտուտի կողմից:
Business
Like and share!
Are you interested in business topics? Receive the best marketing, management, and other field-related courses based on your preferences and needs. Just let us know we can help! Leave an email!