Վաճառքի և հաճախորդների սպասարկման ինթերն - Վերջնաժամկետ 06.03.2020



  • Ծրագրի նպատակն է զարգացնել ուսանողների վաճառքի և սպասարկման հմտությունները: Ծրագրի սկզբում անցկացվելու է երկօրյա դասընթաց, իսկ այնուհետև կազմակերպվելու է առնվազն կես օրվա ներգրավվածությամբ պրակտիկա՝ Երևանում և ՀՀ մարզերում գործող ընկերության սպասարկման կենտրոններում: Ծրագրի տևողությունը 3 ամիս է։

    Ծրագրին կարող են դիմել միայն բուհի 3-րդ, 4-րդ և մագիստրատուրայի 1-ին և 2-րդ կուրսում սովորող ուսանողները: Ծրագրին դիմելու համար անհրաժեշտ է ունենալ բարձր առաջադիմություն և օտար լեզուների իմացություն, ունենալ հաղորդակցման հմտություններ, լինել ակտիվ և մոտիվացված։

    Դիմելու վերջնաժամկետը 06.03.2020:

    Հետաքրքրե՞ց։ հարցեր ունե՞ս։ Leave comments!!!


Log in to reply