search
-
Մեկնարկ
Ավարտ
backgroundbackgroundԹվային մարքեթինգի դասընթաց
Թվային մարքեթինգի դասընթաց
share
favourite

Թվային մարքեթինգի դասընթաց

Սկսնակ
Սկսնակ
Խմբային 5 - 30
Խմբային 5 - 30
Մարքեթինգ (Entrepreneur)
Մարքեթինգ (Entrepreneur)
Բիզնես
star-favourite0
25,000 ֏
դասընթացի համար

Դասընթացի մասին

Ինչպես վաճառել ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը օգտագործելով ժամանակակից թվային մարքեթինգի տեխնոլոգիաներն ու գործիքները

Թվային մարքեթինգի դասընթացին դուք կսովորեք ժամանակակից թվային մարքեթինգի միջոցները – սոցցանցերի էջեր, վճարովի գովազդ, Գուգլի օրգանական որոնում՝ Google organic search – SEO, տվյալների բազաների կառավարման գործիքներ՝ CRM և էլփոստով մարքեթինգ:

Կսովորեք, թե ինչպես օգտագործել Google Analytics-ը և Search Console-ը, նաև՝ Facebook Insight գործիքը, ավելի լավ հասկանալու համար ձեր առցանց ներկայության բնութագրերը: Դուք նաև կծանոթանաք, թե ինչու է կարևոր գրանցվել Google My Business-ում:

Դուք կսովորեք նաև վճարովի գովազդի հիմունքները և թե ինչպես գրել լավ գովազդ Google-ի և Facebook-ի համար: Եվ ամենակարևորը, կսովորեք, թե ինչպես չափել ձեր թվային մարքեթինգի արշավների արդյունավետությունը:

Դասընթացը ներառում է քննարկումներ, խմբային և անհատական վարժություններ, պրեզենտացիաներ և դասանյութեր:

Դուք կսովորեք

Այս դասընթացին դուք կսովորեք, թե ինչպես`

📲 ունենալ գրավիչ էջեր սոցիալական ցանցերում

📲 իմանալ, թե ինչպես ինքնուրույն իրականացնել ձեր կայքի SEO-ն

📲 ստեղծել արդյունավետ վճարովի գովազդ Facebook-ում և Ինստագրամում և Google-ում

📲 օգտագործել Google Analytics-ը

📲 օգտագործել Facebook-ի Insights գործիքը

📲 իրականացնել էլփոստով արշավներ

📲 կառավարել ձեր տվյալների բազան CRM-ի միջոցով:

Բովանդակություն

Մաս 1. Մարքեթինգի պրոցեսը. ներածություն

Թիրախային շուկան ճիշտ ընտրելը և բովանդակությունը ճիշտ կառուցելը մարքետինգի ժամանակակից լրատվամիջոցները; direct response marketing, ի՞նչ է սա և ինչպե՞ս ճիշտ օգտագործել:

Մաս 2. Մարքեթինգային ժամանակակից լրատվամիջոցները՝ թվային մարքեթինգ.

Մարքեթինգի ժամանակակից մեթոդները՝ Google; Google MyBusiness. Google organic search և վճարովի գովազդ; Google Analytics և Search Console. Ձեր կայքը Google-ի համար օպտիմալացնելը՝ SEO, Google-ի աշխատանքի հիմունքները և եղանակները, ինչպես օգտագործել ՙՙբանալի-բառերը՚՚ (keywords); Ինչ է հարկավոր իմանալ առաջին հերթին կայքը օպտիմալացնելու համար: Ինչպիսի՞ն պետք է լինի լավ կայքը.

  1. կառուցվածքը,
  2. բովանդակությունը,
  3. նկարներն ու տեսանյութերը,
  4. հնարավոր հաճախորդին գնում կատարելոււ գործողության դրդելու գործիքները:

Մաս 3. Մարքեթինգային ժամանակակից լրատվամիջոցները՝ թվային մարքեթինգ (շարունակություն)

Էլեկտրոնային փոստով մարքետինգ. Ինչպե՞ս արդյունավետ կերպով օգտագործել էլփոստով մարքետինգը. էլփոստի կոմերցիոն համակարգեր:

Սոցիալական ցանցերի դերը ձեր բիզնեսում. որո՞նք եք դուք օգտագործում, ինչո՞ւ, ինչպե՞ս: Ինչի՞ մասին գրել օրեցօր:

Մաս 4. Վճարովի գովազդ. Google Ads, և Facebook Ads Manager.

Ինչպե՞ս չափել մարքետինգային արշավի արդյունավետությունը. Ձեր մարքետինգի վրա արված ծախսերից ետ վերադարձող եկամուտը (Return on investment in marketing)՝ ինչպե՞ս չափել և ինչը՞ չափել:

Մաս 5. Մարքետինգի ենթակառուցվածքը.

Ի՞նչ է մարքետինգի ենթակառուցվածքը. ինչո՞ւ է սա կարևոր, ինչպես ավտոմատացնել գործընթացները. Ձեր մարքետինգի ենթակառուցվածքը սարքելը. Բովանդակության ռազմավարություն. ինչի՞ մասին գրել և ինչպե՞ս; Մարքետինգի օրացույց ստեղծելը:

Կարևոր է. Դասընթացն անցկացվելու է Zoom տեսակոնֆերանսների հարթակի միջոցով, հաշվի առնելով ներկայիս իրավիճակը

Քարտեզ

courseImage

Բիզնես

Թվային մարքեթինգի դասընթաց

Հավանեք ու կիսվեք

share
favourite

Կարծիք հայտնել

Վարկանիշ

Մեկնաբանություններ և վարկանիշ

Կարծիքներ չկան

Դարձեք բիզնես ոլորտի մասնագետ

Ստացեք բիզնես ոլորտի դասընթացների մասին թարմ տեղեկատվություն, զեղչված առաջարկներ ու նորություններ՝ համապատասխան Ձեր նախընտրություններին։ Գրեք էլեկտրոնային փոստի հասցեն։

Նմանատիպ դասընթացներ

Տեսնել ավելին
share
favourite
Գրաֆիկ չկա

star-favourite0
share
favourite
Գրաֆիկ չկա

star-favourite2
share
favourite
Գրաֆիկ չկա

star-favourite2