Ինչպես վաճառել ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը օգտագործելով ժամանակակից թվային մարքեթինգի տեխնոլոգիաներն ու գործիքները
Թվային մարքեթինգի դասընթացին դուք կսովորեք ժամանակակից թվային մարքեթինգի միջոցները – սոցցանցերի էջեր, վճարովի գովազդ, Գուգլի օրգանական որոնում՝ Google organic search – SEO, տվյալների բազաների կառավարման գործիքներ՝ CRM և էլփոստով մարքեթինգ:
Կսովորեք, թե ինչպես օգտագործել Google Analytics-ը և Search Console-ը, նաև՝ Facebook Insight գործիքը, ավելի լավ հասկանալու համար ձեր առցանց ներկայության բնութագրերը: Դուք նաև կծանոթանաք, թե ինչու է կարևոր գրանցվել Google My Business-ում:
Դուք կսովորեք նաև վճարովի գովազդի հիմունքները և թե ինչպես գրել լավ գովազդ Google-ի և Facebook-ի համար: Եվ ամենակարևորը, կսովորեք, թե ինչպես չափել ձեր թվային մարքեթինգի արշավների արդյունավետությունը:
Դասընթացը ներառում է քննարկումներ, խմբային և անհատական վարժություններ, պրեզենտացիաներ և դասանյութեր:
Այս դասընթացին դուք կսովորեք, թե ինչպես`
📲 ունենալ գրավիչ էջեր սոցիալական ցանցերում
📲 իմանալ, թե ինչպես ինքնուրույն իրականացնել ձեր կայքի SEO-ն
📲 ստեղծել արդյունավետ վճարովի գովազդ Facebook-ում և Ինստագրամում և Google-ում
📲 օգտագործել Google Analytics-ը
📲 օգտագործել Facebook-ի Insights գործիքը
📲 իրականացնել էլփոստով արշավներ
📲 կառավարել ձեր տվյալների բազան CRM-ի միջոցով:
Թիրախային շուկան ճիշտ ընտրելը և բովանդակությունը ճիշտ կառուցելը մարքետինգի ժամանակակից լրատվամիջոցները; direct response marketing, ի՞նչ է սա և ինչպե՞ս ճիշտ օգտագործել:
Մարքեթինգի ժամանակակից մեթոդները՝ Google; Google MyBusiness. Google organic search և վճարովի գովազդ; Google Analytics և Search Console. Ձեր կայքը Google-ի համար օպտիմալացնելը՝ SEO, Google-ի աշխատանքի հիմունքները և եղանակները, ինչպես օգտագործել ՙՙբանալի-բառերը՚՚ (keywords); Ինչ է հարկավոր իմանալ առաջին հերթին կայքը օպտիմալացնելու համար: Ինչպիսի՞ն պետք է լինի լավ կայքը.
Էլեկտրոնային փոստով մարքետինգ. Ինչպե՞ս արդյունավետ կերպով օգտագործել էլփոստով մարքետինգը. էլփոստի կոմերցիոն համակարգեր:
Սոցիալական ցանցերի դերը ձեր բիզնեսում. որո՞նք եք դուք օգտագործում, ինչո՞ւ, ինչպե՞ս: Ինչի՞ մասին գրել օրեցօր:
Ինչպե՞ս չափել մարքետինգային արշավի արդյունավետությունը. Ձեր մարքետինգի վրա արված ծախսերից ետ վերադարձող եկամուտը (Return on investment in marketing)՝ ինչպե՞ս չափել և ինչը՞ չափել:
Ի՞նչ է մարքետինգի ենթակառուցվածքը. ինչո՞ւ է սա կարևոր, ինչպես ավտոմատացնել գործընթացները. Ձեր մարքետինգի ենթակառուցվածքը սարքելը. Բովանդակության ռազմավարություն. ինչի՞ մասին գրել և ինչպե՞ս; Մարքետինգի օրացույց ստեղծելը:
Կարևոր է. Դասընթացն անցկացվելու է Zoom տեսակոնֆերանսների հարթակի միջոցով, հաշվի առնելով ներկայիս իրավիճակը
Բիզնես
Հավանեք ու կիսվեք
Ստացեք բիզնես ոլորտի դասընթացների մասին թարմ տեղեկատվություն, զեղչված առաջարկներ ու նորություններ՝ համապատասխան Ձեր նախընտրություններին։ Գրեք էլեկտրոնային փոստի հասցեն։